ont, det gör ont men det går..

..OUCH!! Det värker i mitt ben, det värker satan i mitt ben. Vad är det för fel? Jag sov faktiskt sju timmar inatt, gjorde jag inte? .. Åååh. Vad har jag gjort för att få lov att ha denna värk idag då? Perkule. Jag behöver smärtstillande. Alvedonen är slut, nej är inte beroende passar jag på att svara i samma veva. FUCK. Det moler hela tiden, det går inte att ha det så. När jag fått för lite sömn värker det så mycket i mina ben, eller i mitt ben så att jag har lust att kapa av det. Är det verkligen bara jag som varit med om detta fenomen? Ta bort  det! PLEASE! Jag ska faktiskt jobba idag! Gaaaah... Jag överväger nästan att hämta yxan men jag tror det blir för blodigt för min del!


Nu ringer jag Ingela, hon får ta med Alvedon till mej. Punkt. Det här fungerar inte.
Pinsamt om jag väcker dem nu, det skiter jag i, jag måste ha värktablettt!!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits