redo för en vända till?..

Jajamensan, det hoppas jag. Sitter här å inväntar Kicki som kommer alldeles snart. Här är hos morsan. Mycket gick snett igår, alkoholen slog fel och brorsan blev slagen. Anna blev hysterisk, trodde bror var halvt döende vilket inte stämde alls. Hans tänder har flyttat på sej, läppen är uppsvullen. Förbannat att folk håller på! Faktiskt så var det så denna gång att det var en kille som bara slog. Helt utan anledning. Hur funtad är man då? Man fungerar inte speciellt smart när man gör på det viset. Jag fattar ingenting och det gör inte brorsan heller. ....

Som jag sade, Kicki kommer snart. Jag har inte ätit, inte duschat. Inte gjort nånting åt mej själv.
Kanske är dags att sätta fart? Det här blir nog bra, jag sade till morsan nyss;

Nu känner jag mej hyffsat pigg faktiskt. Pannknacken är borta, blykepan är av och yrseln gone. Det blir nog roligt ikväll, ska göra mitt bästa! Det blir bra det här, så länge jag sitter still med huvudet är allt som vanligt.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits