se, vad var det jag sade?

Nu är det speedway på SVT24, Erica skvallrar om en bra film som ska nu på TV4+. 5an lockar med en film, Mr3000, verkar helt okay då'rå. På 4an är det en serie just nu, Love my way och TV4fakta bjuder på Insatsstyrka: Dallas. Det är ju riktigt lustigt att det vissa dagar inte finns ett skit att se på och nu är det en hel drös att välja mellan. Väldigt, väldigt lustigt. Hur vore det, kära tv-kanaler, om ni ser till att sprida ut de bra programmen? Samarbeta lite? Då skulle ni får fler tittare, det kan jag lova. Nu måste jag ju välja, kan inte se allt på en och samma gång. Förstår ni inte det eller vad är det frågan om?

Så säger ni;
Postat av: Julia

Jag hålle med fullt och hållet, varför kan det inte spridas ut så att det finns något att titta på varje dag?

Postat av: Anonym

Vad väljer du då ? :)

2007-07-19 @ 22:51:51
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits