skrutten!..

 Fan vad jag saknar Vicce. Det gör till och med ont i magen, det är så illa. Men idag får jag träffa honom igen. 10 timmar kvar innan jag slutar jobba, en timme innan jag börjar. Kaffet är i muggen och och The Voice är på teve. Det är ju perfekt men inte utan Vicce, känner jag. Undrar vad de har gjort i helgen, vet ju ingenting. Kanske har han matat kallekanonerna, busat, kört traktor, spelat fotboll och sådana roliga grejer. Idag skulle H lämna Vicce till min farsa, det är bra, då får jag hämta honom där sen (då vill han absolut inte åka hem när det är dags för det). Träffade V en snabb vända i fredags. Klockan var tjugo över åtta på kvällen och de hade nyss kommit hem från H's jobb. V, min älskade prinskorv, hade blödit näsblod. Igen. Varför gör han det?.. Jag saknar honom så att jag kan gå åt. ... Jag älskar dej, skitunge!! :)





Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits