tant anna ska på tutbingo.

Nej, jag skojar inte. Ja, det är sant. Jag ska åka alldeles strax. Klockan fyra är det möte i Salbohed och därifrån åker vi gemensam bil. Tejpen och fikat är packat, pennorna ligger i väskan - Anna är redo!.. Skratta inte! Det är roligt med bingo. Iallafall om det går som vi har planerat, att åka hem med trettiotusen delat på två i väskan. Hoppas bara att min tuta på bilen fungerar ikväll, vore lite pinsamt att få lov att stoppa huvudet ut ur rutan och ropa "tut tut". .. Då slutar det nog med att kärringarna i bilarna bredvid tycker att jag ska vara tyst under spelets gång. Det finns många tjuriga tanter, ska ni veta.


.....


What the fuck? Åskar det? ... Måste lyssna ...

Please, help me. Jag är livrädd för åskan. Jag tänker inte gå ut och ta en kamp med den, inte idag. Hugha. Hoppas det är bara är en bil med dåligt avgassytem eller ett par krigsflygplan. Tor! Inte dag! Okay? Inte när jag ska ut och åka. Tack.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits