tjyvlyssnat.

Jag och Linda är på väg till Borlänge för att göra en vända på Kupolen i hopp om att hitta nya kläder och när vi kommit en bit utanför Säter ringer en kompis till mej;

Jag svarar.

- Mmm. (visst svarar jag trevligt?)

- Hora. (han säger alltid så till mej, förstår inte varför?)

- Biatch. (kul att kalla honom det)

- Du är så jävla sur jämt! (standardinledning på våra samtal från hans sida)

- Mäh, det är jag ju inte. (försöker försvara mej)

- Jo. Jävla kärring. Vad gör du? (han hintar jämt om att jag är gammal också)

(här nånstans emellan lyckas han tala om att de är på väg till Tyskland och han tycker jag är tråkig som inte ville följa med. .. det där med att jag har barn å sådana grejer går inte riktigt in i hans öron)

- Jag och Linda är på väg till Borlänge.

- Och vad faan gör man i Borlänge?  Du är så gammal, åker till Borlänge. Vad ska du göra där?

- Näääe.. Vi ska handla lite..

- I Borlänge? Vad kan man handla där uppe då, finns väl ingenting där?

- Jo, de har mycket större sortiment på ICA.....

Förstår inte. Men jag lyckades till och få tyst på honom i någon sekund där.
Sen fortsatte det gamla vanliga. och samtalet slutade ungefär med;

- Det är ju det jag alltid har sagt! Att du är en gammal kärring!

Så säger ni;
Postat av: blue

Hahaha ja vilket argument.... större sortiment på ICA.
Du e go' du.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits