väntar fortfarande.

Ja, på skatten med alla miljoner. Törs fan gå ut idag, så jag hoppas regnbågen håller sej borta. Det blåser ju storm och tydligen är det avfärdat en varning. Lilla jag blir givetvis rädd, att vara själv hemma med Vicce när jag är rädd för att jag har respekt för vädret är ingen hit. Vill inte skrämma honom, så jag flyr till Jenny idag. Lika bra det, så att hon får mej att tänka på annat. Gör ju ingenting att Vicce har någon att leka med i samma veva, han har tjatat sen vi vaknade att vi ska åka till N idag. Berättade igår kväll när han kom hem att vi ska leka med dem idag, så jag frågade; vill du åka dit eller ska de komma hit å leka?"

Vicce: Nej, vi måste åka dit och leka.
Jag: Okay, är det roligare där än hemma?
Vicce: Ja, mamma, du vet. Vi har ju ingen sandlåda!

Så nu har sonen min studsat ur kläderna och vi ska försöka ta oss till bilen utan att blåsa bort.
Ser ni någon i luften över Västmanland som hojtar "vi är inte rädda, vi kan flyga" så är det bara vi.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits