bensinpriset.

Jag tankade idag. Tvåhundra spänn för 16 liter bensin. Vad är det för pris? Jag blir rånad på bensinmacken. 11,68öre kronor litern. Jag har fan inte råd att åka bil. Iofs så har jag inte ens någon men när man lånar lär man tanka. Har inte råd att åka buss heller för delen. Är det då meningen att jag ska leva på vårt lilla Livs som vi har här hemma med priser som 24kronor för 5dl makaroner eller 33spänn för en dosa snus? Det enda som håller priset är väl kvällstidningarna och jag kan ju inte gärna smaska i mej en Aftonbladet till lunch.

Så säger ni;
Postat av: M

Har en bil som kanske kan bli till salu... en peugeot.... skruttibangbangmodell...
den är icke färdigmekad med än.

2007-06-28 @ 13:52:44

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits