brorsans skolavslutning.

Nyligen hemkommen ifrån den, har bara hunnit med en dusch och ett telefonsamtal med Iris. Trevlig människa det. det är tur att man får prata med henne ibland så att man blir på bättre humör. Hon är en förebild. Iaf för mej.Precis som Erica. Jag avgudar de nästan verkar det som, haha. Fakta vore att berätta att jag faktiskt ser upp till de flesta på mitt arbete. Tack för att ni finns, arbetskamrater!..


Har varit i kyrkan idag, jag å Vicce. Dennis har haft skolavslutning och jag tror jag får psykbryt. Vicce gapade å skrek och slogs och härjade i kyrkan. Jag sa; schyyy". Han skrek; SÄG INTE SCHYYY TILL MEEJ!!!!". Jösses. Tur att man inte skäms nånting. Jag blir så besviken att man inte kan ta med honom bort, att han trotsar hela tiden. Och just idag är jag så trött efter fler nätter med dålig sömn att jag börjar grina för den sakens skull i kyrkan. Blir inte gladare när jag alltid får höra; så där är han aldrig när inte du är med". Nähä? Tack för det. Knock out i första ronden och jag förlorade, så känns det att få höra det gång på gång. Det är mej han trotsar, jag tar det positivt men det är fan så jobbigt. Jag blir ledsen och tar åt mej av att få höra det där. 'Folk' runtomkring mej tror att jag inte har några regler, att jag alltid låter honom göra som han vill. Att det är han som bestämmer. Jag låter de tro det nu. Jag skiter i vilket, jag vet hur det är och min son får aldrig göra som han vill om det är farligt, dumt, fel eller liknande. Och det är klart att Henrik inte har lika många duster med honom, det är inte han som tvingar honom att duscha (som han verkligen inte gillar), gå och sova för att vi ska upp, tar med honom när det måste handlas eller helt enkelt har honom alla dygn i veckan förutom ca sammanlagt 36 timmar.

Nej jag borde sluta skriva nu när jag är så irriterad.
Nu ringde det nyss en tjej här och i juni ska jag ha tupperwareparty. Jätteskoj!


Så säger ni;
Postat av: Malin

Men vet du vännen.... det är så här att han trotsar dig för att han litar på dig. Han vet att du älskar honom iallafall....
Det har inget med bortskämdhet att göra även om folk utan barn tror det.
Han är i en "bryta-sig-fri-period". Han törs pröva sina vingar för han vet att du tar emot om han ramlar....
Men jag förstår att det känns jobbigt. Men det är som det ska vara.... han är en frisk och pigg kille helt enkelt. *ler*

2007-06-13 @ 21:54:59
Postat av: Jenny

Gumman..
Hans bästa kompis på dagis har inte varit där på 3 veckor... han kanske saknar honom, men nästa vecka träffas dom iallafall. fast jag går igenom samma sak... hysteriska utbrott...

2007-06-14 @ 20:04:31

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits