ett sjukt barn & ett trött jag.

Jo, jag är helt slut. Vicce vaknade kvart i sex i morse och trodde att jag tänkte gå upp då. Gjorde nåt helt galet, jag slog på en film åt honom och sen gick jag å lade mej igen. Hade inte varit möjligt  för mej att gå upp då. Då hade jag suttit här å skrivit i sömnen nu, det är ju inte alltid så  bra.


Var ner på stan igår och kikade på syrran när hon skulle på bal. De var såå fina! Helt underbart vackra. Jag tog några bilder, 75 stycken ungefär så vi får hoppas att det blir några bra iaf. Om vi har tur, så kanske vi får ett par. Bakis var jag då också, så solen och jag kom inte riktigt överens.

Men nog med svammel. Ska prata med Annica på msn nu.

Puss puss

Så säger ni;
Postat av: annica

Hoj! Har febern lugnat sig ngt? Jag var till Å M Å L, och shoppade lite. Fastnade i Puma grejer idag, så Henke får ett par svart 3/4 byxor med pumalogo nere vid ena vaden, en grön tirsa med grön logo snätt över bröst/axel, å en svart armykepa med logo på! haha! visst kan jag hur man varierar sig! heheh! Har ni också gôr hett ute?? Det är som in i bomben här, och jag ska snart hämta A. Tänkte ta en promis ner på snat å äta glass! Yummie!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits