jag fick silver.

Ja, jag fick det. I en ludoturnering. Haha. Jag är patetisk men det gör inget, skulle jag vara annat så skulle jag ju inte vara mej själv.


... Idag har jag å Vicce varit hos morsan hela dagen, solat å badat. Finemang det. Skönt som tusan men det som är jobbigt med den här värmen är kvällarna. Det är så klibbigt, jag tror jag svimmar av alltså. Man pustar å stönar mest hela tiden när man är inne. Försökte vädra nyss men då kom en mygga å började surra runt mej så jag stängde. Det räcker med att värmen väcker mej, behöver inte myggor som gör det också. Hmpf.

Är en film på teve nu. Trassel i tropikerna. Den här hyffsad faktiskt, rolig humor, haha. Ser ni på den nu kanske?


Sugen på salta skruvar är jag också men det finns ju inget jag kan göra åt det så här klockan tjugo över elva en söndagskväll.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Har nyss smackat i mig en hög med såna jag... hihi

Postat av: annica

ehmm...ännu en gång...vad är "ludo" ?? heheh!

2007-06-11 @ 14:27:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits