känner mej naken.

Utan bil är det inte roligt, den jag har fått låna står fortfarande i verkstaden och det verkar jävlas med nå bromsrör. Jättesnällt av K-E att laga den så att den förhoppningsvis slipper körförbud. De tycker att jag ska köpa Toyotan av dem. "De" är Farsan & Ingela. "My Toyota is fantastic" stämmer inte riktigt in på denna gamla bil men som jag sa till syrran tidigare idag; jag får försöka se posivit, det är en bil jag har råd att köpa och det är en bil som gör att jag tar mej någonstans. Annars får jag lov att sitta här i färnbo och ruttna, känns inte så spännande..

..hursomhelst så fick jag lov att gå till jobbet idag. Jag har ungefär 500 meter till jobbet, kanske lite mer, jag vet inte. Det är iaf nära och borde vara en baggis att ta sej dit på sina egna fötter. Men. Jag ligger på topp-tio på listan "De i Sverige med sämst kondis", helt utan att överdriva kan jag garantera det. Med dålig kondis kommer hjärtklappning och med hjärtklappning kommer .. Ångest. Så hemma hos en vårdtagare idag (som Johan lurade mej att GÅ till) tänkte Herr Ångest hälsa på, då tänkte jag; kom då din jävel" och han vände i dörren. Lovely. Det fungerade.
Mrs Riskibissniss hjälpte mej på ett enkelt och väl fungerande sätt. TACK OCH BOCK! ....

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits