"kvinna, 25, avesta"

25. Jag har lite svårt att smälta det. Igår på jobbet fick jag frågan av en pensionär; hur gammal är du nu då?" Krånglig fråga och vilken tajming! Mitt på min födelsedag frågar hon det. Så när jag svarade "25" frågade hon om jag fyllt nu det nu. "Jag fyller idag" mumlade jag till svar. Och sen började de sjunga. Hehe. Gulligt! De sjöng å sjöng. En jättefin gratulationssång som jag aldrig hört, en äldre sådan. Måste fråga dem vad den heter.



Och denna saknad eller vad jag ska kalla det. Den blir inte lättare. Men jag vet att den blir lättare med tiden, får verkligen hoppas att den tiden är snart. Jag orkar liksom inte, det känns inte så bra. Någon gång vet jag att jag kommer att träffa på den här människan och då går jag väl under eller nåt. Förstår inte vad som har hänt. Är det något jag har gjort eller är det bara att jag är jag? Skitsvårt att  veta när man ska gissa sej till det.


Jobbet kallar. Jag tänker åka dit redan nu.

Och förresten! Jag fick en V64-kupong av pappa igår i present. Hehe, 4 rätt fick jag å.
Vinst; 16 kronor. Coolt! Har aldrig vunnit på  hästar förut :D Härligt värre.

Så säger ni;
Postat av: annica

hehe, skoj! ska du börja spela nu då? =)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits