listigt värre.

(X) snott den här listan-  Mm. Från Annica.
(X) varit full - Det man inte vet, mår man inte dåligt av. :S
(X) fått sparken ? Ja. Men p.g.a. arbetsbrist eller vad det heter.
( ) bott utomlands - Näe. Finland på äldre da'r kanske?
( ) varit i knytnävsslagsmål ? Nixpix.
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak - Mjaa och ont gör det.
( ) blivit arresterad  - Jag är en dutti flicka.
(X) försökt köra ifrån polisen ? Hehe. På moppe. Men vadå försökt? Vi lyckades.
(X) hånglat med en främling  - Undrar jag med; vart går gränsen för en flämling?
( ) gått på en blinddejt ? Ja. Typ. I Östersund genom en klasskompis.
(X) ljugit för en kompis - Vita sådana.
( ) varit kär i en lärare ? Nej, for fasen.
(X) skolkat ? Ja på högstadiet. Förlåt Linda :S
(X) legat med en medarbetare - ..  Ja ..
(X) haft one night stand - Har nog lyckats med det. På ett ungefär.
(X) avfyrat ett vapen - Om man räknar med luftgevär ;)
( ) sett någon dö ? Näe. Inte än och jag hoppas på aldrig.
( ) medlem i 10.000 m klubben ? Nope.
( ) spytt i en bar - No no. Men ibland hade det kanske varit bra?
( ) ätit sushi i Tokyo ? Usch å fyyy så äckligt.

( ) åkt snowboard i Colorado - Skulle vilja!!
(X) somnat i skolan eller på jobbet ? Jo då, det har jag ;)
(X) använt ett falskt id ? Jupp. Johannas.
(X) tittat på en solnedgång - Många gånger.
( ) varit med om en jordbävning ? Nääe.

( ) rört en orm ? Reptilhjärna? Ja. Riktigt orm? Nej.
( ) sovit under stjärnorna - Med så många mygg? No way.
(X) kört av vägen ? Det går så när man inte kan ta en kurva med sladd. Klant-Anna.
(X) ifrågasatt mitt hjärta - Uj ja.
( ) varit besatt av post-it lappar ? Hehe. Nej.
(X) varit vilse
? På orienteringen i 9an hittade vi inte ut ur skogen. Hehe.
(X) simmat i havet ? Yes, massor av gånger.
(X) sjungit karaoke ? Mjao, pinsamt värre.
(X) betalat för mat med bara mynt ? Mhmm. Många gånger.
(X) fyllt på olja i bilen ? Ja, självklart? Eller?
(X) gjort upp eld på en strand - Mysigt det.
( ) förstört en fest - Hoppas jag inte.
(X) stulit ? Snattat. Med Annelie. Muha.
(X) åkt rullskridskor - Hade ett par rosa jättefina. Hihi.
( ) varit förlovad ? Nej nej.
( ) hoppat från en bro - Är du galen?
(X) stannat uppe hela natten ? För många gånger.
( ) inte duschat på en vecka - Luktar nog inte tårta då :S
(X) legat på sjukhus - Ja, några gånger.
( ) brutit ett ben - Nej men man har ju velat bryta mittenbenet på många!
(X) skrattat så mycket att jag grät ? Jawohl, det är underbart.
(X) fuskat på ett prov ? Har jag alldeles säkert.

(X) haft en Britney Spears-skiva - Haha. Jaaa.
(X) dansat på ett bord - Ja. Och på bardisken. Fy vad pinsamt.
(X) kört för fort - Tyvärr så gör man väl det.
(X) varit alldeles för snäll-  svarar som Annica; alldeles för ofta.
( ) fjällvandrat - Det lär vara härligt om nåt!

( ) Blivit spydd i munnen - Nej fii faan.

(X) Haft fylleångest ? Hur många ggr menar du?


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits