men syrran. va? :O

Nu vet jag ingenting längre, jag måste ha missat något. Jag vet att min syrra ska åka utomlands i höst tillsammans med en av hennes bästa vänner men jag visste inte att hon tänker vara borta i 3-4 månader. What! Hur ska jag klara mej då, då. Det är ju en hel evighet.. Så här skriver hon i hennes blogg; Sen sticker jag och en vän till mig utomlands om några månader. Vi har tänkt att vi ska vara borta i 3-4 månader iaf :) Känns mycket lockande just nu men även skrämmande." 

Fast å andra sidan, vad skoj hon kommer att ha! Jag pratade med henne om det igår, att det finns så mycket jag skulle vilja göra. Åka till Amerika till exempel. Men när var och hur ska jag ha tid och råd med det? Det existerar inte för mej just nu. Det är bara att hoppas att jag träffar någon karl som är ifrån Amerika, då får jag garanterat åka dit. Om han inte blivit utvisad därifrån såklart, eller så kanske han inte ens vill tillbaka dit. Hjälp. Nej, en sådan karl vill inte jag träffa. Då har jag träffat fel i så fall. Hugha.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits