minigolf.

Jag spelade det igår, jag vann. Mot min lillebror. Är det elakt? Fick inte bra slag men det gick bättre än jag trodde, iaf om jag sluppit de där två 7orna jag drog på mej. Stolt är jag över spelet på de andra banorna, hihi.

Och det är varmt. Min son fixar inte den här värmen. Det är klart, knappt så att en annan gör det. Det är ruggi't jobbigt faktiskt även om det är ganska skönt (okey, jag erkände). Det som är mest jobbigt är att det blir stekhett i bilen, jag måste köpa en med acc för det fungerar inte att man ska bränna sönder sej. Vicce brände sej på sitt bälte idag, fick röda blämmor på magen. Isch. ... Jag har faktiskt fått lite färg nu men vi kan kalla den lyxig bondbränna. Jag är mest på brun på armarna, men på hela armarna, inte bara upp till t-shirtkanten och eftersom att jag mest går i linne så kan det inte ens bli någon sådan. Jag får jobba på brännan någon dag när vicce är på dagis. Han orkar som sagt inte så jag kan ju inte tvinga honom.

Kvällsmat idag blir nog pizza och sen bakar jag en kaka istället. Orkar inte stå framför spisen och laga mat. Då är det bättre att det får bli en sockerkaka så att jag kan mumsa och gå upp lite mer i vikt. Det är synd att all vikt ska sätta sej på magen bara.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits