särskilda karlar.

Jag kan fortfarande räkna dem på en hand men de är tre för många. Vad är det för fel? Och varför lyckas altid jag hamna i sådant? "Jag kanske ska berätta - jag har tjej, sen tre år tillbaks, med två ungar, radhus och ja du vet, hela kittet." Okey jag överdrev där men det är bra nära. "Hör av dej på det här numret om du vill, för min tjej vet inte om att jag har det". Vad är det för en människa som kan göra så? Precis som om jag skulle vilja höra av mej då? Jo men visst, let's gå bakom ryggen på tre olika stackars tjejer som sitter helt ovetandes och tror att de har en karl som är pålitlig och aldrig överhuvudtaget ens skulle titta på andra. Tro mej, det  får mej att börja fundera. Har jag också haft en sådan karl? Svaret på den frågan är ju ganska lätt, när jag vet att jag har haft det. Otrogna jävlar, tycker jag om dem. Jag vill inte ha någon kille som redan har tjej, hur kul är det? Även om man inte vill leva ihop med dem så kan det bli roligare än så. Assholes. ...


...men nu är det så, att jag tänker uppleva den där människan. En som inte har tjej. Vad jag vet, hah. Kan man någonsin vara säker?...

Så säger ni;
Postat av: Fröken T

Sånt är skitsvårt att veta... Har själv haft en otrogen kille och att bli sviken var hemskt. Men samtidigt, nu när jag är singel skulle jag inte dra mig för att kasta mig över en läckerbit i min närhet. Han har tjej, men det är inte mitt ansvar. Känner inte henne, så i det fallet ser jag inga hinder. Låter kanske elakt, men jag tror ändå det är ganska mänskligt...

Postat av: Blue

Det verkar gå 13 på dussinet av såna karlar.
Och du.... passa dig så jag inte tar dig på orden. Rätt vad det är så får du en gäst. ;)

2007-06-25 @ 23:42:41
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blue

Japps medusinen äter jag så regelbundet jag bara kan/minns
Även om det kan betyda att jag tar den halv två på natten

2007-06-26 @ 16:09:35
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits