trots, tjafs & bråk.

Alltid lika roligt att börja en morgon med tjafs, jag tror jag blir galen. Först ska vi sitta i köket, sen ska vi sitta i vardagsrummet. Först ska han ha vatten, sen ska han ha O'boy. Först vill han ha smörgås sen vill han inte ha någon smörgås. Först ska han se Dora - utforskaren sen ska han se på The Voice. Där är killarna och tjejerna jättedumma och jag är också jättedum för jag hade i O'boy i muggen idag och då sjönk det ju till botten och då skreks det i tio minuter om att jag inte får snurra i mjölken, det ska han göra. Jag förklarade att jag hade inte snurrat, då blev han arg för att inte ha fått i själv. Jag förklarade att då blir han kladdig och då måste vi tvätta honom efteråt, han vill inte tvätta sej, sade han då. Nej. Vad bra då. Sen säger han att han inte har sagt att jag är dum, han sa att glaset var dumt. Han vill kramas, då pussar jag honom på kinden. Tror ni jag fick pussa honom på kinden?



Jag älskar dej min trotsiga, bråkiga, gnälliga, sötaste - skitunge!! - mest av ALLT. ♥

Så säger ni;
Postat av: Blue

Hahaha känner såååå igen det där....
Min Lilleman är precis likadan.... fortfarande...
Uppmuntrande att höra va??

Postat av: Angelica

Ha ha har precis lika här hemma!! De är rara de små liven...:P *älskar verkligen att hata det*

2007-06-20 @ 21:13:36
Postat av: Fröken Roos ~

Ja du angelica, det är en galen period :P .. Huhga!

2007-06-21 @ 07:18:58
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits