uppretad.

Jag blir så uppretad på mitt arbete ibland att det kan nästintill ha ihjäl mej.
Va faan. Blir så trött på att få skit för ingenting. För det precis vad det är, det är ingenting.
Precis likadant förra sommaren, på vikarierna bara.. 
Jag tycker bara att om man är på jobbet så får man jobba. Ibland får man inte som man vill,
ibland får man precis som man vill. Det bara är så, även för mej, men någon lär göra det och
idag kanske det är jag, imorgon kanske det är du och i övermorgon någon helt annan. En sak
är iaf säker och det är att det inte är samma person som behöver göra det varje gång.


image97













Bild; www.pajala.se

Så säger ni;
Postat av: Blue

Såå rätt så.... men vissa lyssnar inte på det örat. De ser bara orättvisor


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits