utmaning.

Utmanad av Blue

Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Jag trodde att man automatiskt blev vuxen när man fyllde 23 men jag trodde fel. Jag är inte vuxen, jag är så långt ifrån vuxen man kan bli. Iallafall enligt dem som tror sej vara vuxna på riktigt.

Mitt liv skulle bli lättare om?
Jag kunde sluta analysera varenda liten jävla grej. Och sluta tro att de flesta tycker illa om mej.

Min hemliga last?
Ahlgrens vita bilar? Men det vet ju alla liksom om.

Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
Nöjd vet jag inte men min Roos-mun är jag stolt över.

Oanad talang?
Är snabblärd och riktigt teknisk, om jag får svara på den själv.

Världens viktigaste fråga just nu?
För mej är världens viktigaste fråga just nu hur jag ska kunna leva på 60 timmars jobb i månaden.
Nej just det. Jag tror att det är helt omöjligt.

När drar du en vit lögn?
När jag vet att sanningen kan såra på ett så illa sätt att personen i fråga blir ledsen på allvar och det  för mej och alla andra egentligen är en skitgrej. Men skulle aldrig dra en vit lögn i viktiga situationer. Ärlighet varar längst.

Vilket var ditt första jobb?
Sommarjobb på SHE.

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
MAT! :)

Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
Att jag är lättsam. Hoppas att nån mer än jag känner så. Annars är det tveksamt om det är någon bra egenskap. Haha.

Mitt bästa köp?
Min älskade säng.

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Kaffe och om de har tid slänger jag snabbt ihop en sockerkaka om det är tomt på fikabröd.

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?
När Vicce vaknar, säger att han vill ha frukost och klockan är halv fem.

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Vicce vire, mina syskon och att jag faktiskt har fött barn. Helcool upplevelse.

Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
Annica, Jenny och alla som vill.


Så säger ni;
Postat av: blue

Glömde den detaljen på min lista... tvåan där om vad som skulle göra livet lättare... skriver helt och hållet under för mig själv också på de raderna.
Pöss

Postat av: Regina

jag kommer nog aldrig bli vuxen :)

2007-06-02 @ 00:18:18
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Jerk

Fan, jag kom på en sak..du är ju från Avesta..känner du någon Cilla Nordin? Hon fyller 33 nu i juni, så lite äldre, men..fråga kan jag ju alltid.. :)

2007-06-02 @ 05:29:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Regina

tack! världens bästa komplimang! :D jag älskar att vara galen.

2007-06-02 @ 17:01:43
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits