en god gärning, eller två.

Har precis kommit hem efter en vända till prinskorvens gammelfarmor. Hon blev i vanlig ordning överlycklig när vi dök upp och ville bjuda på det ena och det tredje. Men vi ville inte ha något. Tanten är 93 år gammal och jag tycker faktiskt att inte ska springa omkring då :P ... Man tycker alltid så mkt.

Hmm, nu ligger min son på mage på sin racerbil och tar sej fram genom att skjuta på med händerna. Och han skrattar högt, alltså måste det vara roligt. Haha. Samtidigt ser han på Stuart Little - igen. Skönt med lite omväxling från hockeyfilmerna. Asg. ...

Var idag och handlade med en massa mynt. Betalade med endast mynt. Rensade kassan, och nu är pengarna slut. Skulle ha köpt frukostbröd också men en av mina kronor var norsk och den ville de inte ha så då räckte inte cashen till bröd :P Haha. Patetiska lilla jag och min jättebraiga ekonomi.

Godmiddag. Dags att vila.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Men vaddå?? Ville de inte ha norska kronor?
*ler*

Postat av: Roooooos

De är så kinkiga så :D

2007-03-25 @ 16:24:03
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits