me like. me like me. me like you. me like like my job.

SItter här nu, ja, på jobbet alltså. Började klockan sju. Det är alldeles perfekt att börja klockan sju för då kan karln skjutsa prinskorven till dagis. Ibland känns det lite drygt att sitta å åka fram och tillbaka på det viset, f a k t i s k t.
Ser här att det är en på jobbet som är sjuk idag. Jag ber om ursäkt :O Tänk om jag smittat! OH, NO. Samvete. Dåligt. Dåligt. Samvete. Asg. Varför skriver jag så? Asg? Asg.. Jag är trött men glad. Glad men trött. Och torr i munnen. Förbannade allergitabletter. Men jag älskar dem, tur att de finns.

I like like like my allergipills. Purple pills and yellow hills.

Så säger ni;
Postat av: Mmmmmm

Näää det är inte du som smittat mig... tror jag... *ler*
Hoppas du förstår vem jag är trots att jag inte skrivit in mitt namn.

2007-03-29 @ 23:55:53
Postat av: Roooooos

Yes i know who you are.. du behöver inte skriva ditt namn, skriv Mmmmmmm du så blir det bra :D

Postat av: Mmmmmmm

Hahaha så bra.

Jag tror jag tar o snor det där receptet från dig... hihi

Tror jag ska anlita dotter min att baka till måndag... du är välkommen då om du törs... trots alla mina djur o dofter. Prinskorven med om han skulle vela... han kan leka med min prinskorv Haha

2007-03-30 @ 10:06:46
Postat av: Roooooos

Jag tror inte jag ska utsätta mej för de där dofterna :) tyvärr :/ ... det är ju lite synd faktiskt.

2007-03-30 @ 15:13:01
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits