oups, jag lovar - det var inte meningen!

Jag körde kranen idag och det var skoj som tusan. Har aldrig kört en kran förut men det är lite roligt att få lära sej såna saker och nya saker! Perfekt. Tyckte jag var ganska duktig, allting höll även om det inte gick så fort. Råkade köra på Henrik lite bara. Han fick den lite på bröstet och råkade ramla men säger att det gick bra. Oups..
..hjälpte honom att lägga på vedklyven så att han skulle slippa hoppa in å ur ifrån traktorn. Jag är bra att ha ibland :D

Vi ser på Stuart Little nu, dagen har gått märkligt fort? Skumt känns det och dumt känns det. Dumt för att vi skulle ha åkt till Branäs idag med min far och hans familj men eftersom att jag fick jobb i början av veckan som kommer så blev vi hemma. Love my jobb ♥

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits