söndagsbarn, dagen till ära.

För det är väl söndag idag?.. Jag kom iaf till ett test genom en internetskompis sida, där man kan få reda på vilken dag man är född på. Okey, jag visste att jag var född på en söndag men ändå. Var tvungen att se om hela grejen fungerade korrekt och det gjorde det!.. Så här stod det om "mej";

SÖNDAGSBARN är sött och snällt, har det alltid bra och får det mesta de vill ha. Det har alltid ansetts för lyckligt att vara född på en söndag. De kan se in i framtiden, nästan allting lyckas för dem och de har en livlig fantasi.

Asg?.. "har det alltid bra får det mesta de vill ha?" Kan nån tala om för mej vad som menas med det? "Nästan alling lyckas för dem" Hoho, jasså? Tell me - WhAaT? "och de har en livlig fantasi" Där kan jag hålla med till en gräns, för när jag vill då är den bra. Fantasin alltså.


Prinskorven;

MÅNDAGSBARN är en ögonfröjd och är snällt och rart. Den som är född på en måndag, är oftast svärmiskt lagd, och har ett sinne för poesi, är mild, vänlig, godhjärtad och hänsynsfull.

Ingen kommentar behövs! Stämmer alldeles perfekt :D .. Sötnosen min!


Prinskorven sov för den delen ända till klockan ÅTTA idag, höll på att svimma av direkt efter att jag hade vaknat bara för att klockan stod så konstigt. Ehum. Nu slog en annan sak mej också, på tal om klockan.. attans.. ända till NIO :D Haha. Den ska ju ställas fram idag ju? Eller? Eller hade min lur ställt fram sej själv? Kanske var det så att vi ändå vaknade klockan sju? Måste checka...... :/ Näe, hähä! Vi sov till klockan åtta :P Niice.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Ja det är söndag idag... Hela långa dagen är det söndag.

Tack för påminnelsen förresten... jag hade totalt glömt att det var sommartid nu.

Bäst jag fixar till det me'samma
Annars har jag glömt det lika snabbt igen. Hahaha teflonminne
Men det kommer med jobbet brukar jag säga... det smittar


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits