alkoholfri.

Nej, ärligt nu. Jag måste sluta dricka alkohol, för det här är inte värt det.
Jag kan inte ligga här med ångest, det är så jobbigt. Och ännu jobbigare är
det när man tänker på att ångesten kommer p.g.a. att jag drack alkoholfyllda
drycker igår. Inte bra. Varför gör man så mot sej själv? Varje dagen-efter ligger
jag och väntar på att det ska bli kväll så att jag får sova för jag kan inte sova nu.
Hjärtat slår för hårt och jag vill fly ifrån min kropp. Jag fucking hatar ångest.

Kommer aldrig att glömma den där kvällen jag jobbade med traktens mest
attraktiva kille och fick en panikattack. Minnena efter det svider. Och nej, jag
överdriver inte när jag skriver  traktens mest attraktiva, för det här är en väldigt
liten trakt. Jag kan inte rå för att jag tycker så om honom och nu kommer många
att tänka (som vet vem jag menar); vadå?". Ja, vadå, vadå?

Oj, vad jag kommer att ångra att jag skrev det där sen. Oj oj.

Så säger ni;
Postat av: annica

haha, vad söt du är gumman! Men det låtersom du behöver varva ner ett par hekton! *ler* Puss på mors-dag på dig med!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits