älskade vicce!

Dina stora blå ögon, din söta näsa,
ditt go'a skratt och dina härliga kramar.
Vad vore jag utan dej? Du är mitt liv, mitt allt.
Jag älskar dej. Ända till månen och tillbaka igen!


Jag älskar dej när du busar.
Jag älskar dej när du trotsar.
Jag älskar dej när du är hjälpsam.
Jag älskar dej när du vägrar klä på dej.
Jag älskar dej.. alltid. Och jag saknar dej nu.
Snart är klockan två och då får jag äntligen hämta dej på dagis.
Min lilla skrutt! Idag ska vi äta kyckling, bara för din skull (okey lite för min också).

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu.
Att du är älskad för din egen skull - för ingen annan är som du!




Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker



                         

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits