angående collaget.


Ifall ni undrar vilka det är på min bakgrund och på mitt collage så tänkte jag berätta det.
Från vänster till höger berättar jag. Är ni med?......
Vicce, hockeymasen LIF, jag och Vicce, Vicce, Äldsta brorsan.
Linda, Vicce, Vicce, Syrran med kille, Min pappa och Vicce.
Äldsta brorsan, Vicce, Vicce, Mellersta brorsan, Vicce
Vicce, Mellersta brorsan, Yngsta brorsan, Sofie, Min morsa.
Kicki, Vicce, Vicce, hockeymasen & jag å Vicce.


image68


(jag saknar anna på detta collage, inte bra - inte bra.
men jag vet inte om hon tycker att jag ska lägga ut bild på henne
så där utan vidare. så därför skippade jag det. men egentligen så
borde hon ha varit med!!.....)

Så säger ni;
Postat av: Blue

Mjo jag tror att jag behövde det... fast laaagom kul när först den efter mig knuffar in mig och sen nästa OCKSÅ knuffar in mig och sen sista lyckas hitta mitt glas att knuffa in... då var det faen inte kul... hahaha
Ska köpa ett spel med STÖRRE glas till nästa gång fast inte ha rent i glasen då utan likör. Hihi

2007-05-26 @ 10:52:11

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits