automatping till folket.

Eller iaf till mej, nu har jag grejat det och jag förstår inte riktigt varför jag inte gjort det förut.
För alla er som vill veta så smakar min köttfärssås just ingenting, jag är för snål på kryddor i vanlig ordning. Suck.
Drygt att det blev en suckdag nu helt plötsligt. Jag ska ju jobba och vara trevlig från klockan 15:00! Suck ;) .. :P ..

En annan som sak som jag suckar över är att från och med nästa vecka så har jag inte längre någon bil, hur jag då ska kunna jobba vet jag inte heller men det får helt enkelt lov att lösa sej på bästa vis. Fuck också. Hur fan ska jag kunna köpa bil utan pengar? Det fungerar ju inte, förstår jag väl!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Inte bra att vara utan bil. Vadå är du helt utan eller är det skatt som ska betalas eller besiktning som slagit ner.... explain to me.... I wanna see if I can do something...

Pöss, du är nog trevlig iaf ikväll. Inget biter väl på ditt jobbhumör...

Postat av: Jenny

ah jag har lösningen på det där.... fin volvo v 70 till salu... köp min.. mm du ska inte med på krogen ikväll då neard...

2007-05-12 @ 16:36:19
URL: http://jenneziz.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits