Bakom, framför eller uppåner?

Jag hittade detta på Expressens hemsida. Alltid roligt att ta reda på vad man vet
och inte vet, själv hade jag 8 fel, undrar på vilka frågor? Det fick jag aldrig reda på.



Ditt resultat: 22 av 30

Grattis, du kan massor om och har troligen ett genuint intresse också, vilket driver dig till att ta reda på mer och mer, och är det något du inte känner till, slår du upp det eller tar på annat sätt reda på vad det betyder. Du hatar att stöta på en term och inte vara säker på vad den står för. Sen kan du också vara lite av en besserwisser förstås och knäppa folk på näsan med att du kan otroligt mycket. Ibland kanske du har en tendens att teoretisera bort sånt som bäst bara visas med kroppsspråk? Glöm inte att det ibland är bättre med en innerlig kyss, än en knastertorr föreläsning - även om det handlar om ett så spännande ämne som detta.


Hur många poäng får du?...


Så säger ni;
Postat av: Blue

Hmmm helt plötsligt fick testet spel så jag kunde inte fullfölja min frågeomgång... hmmm :(

Det började ramla in frågor om vuxen-ADHD. Hahaha


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits