det närmar sej.

Klockan är snart exakt en timme kvar till matchsnart. Så nu sitter ni väl där, bänkade framför teven och väntar med spänning? Ni har väl tagit en öl och hällt upp chipsen. Kanske till och med har ni matchtröjan på er.
För att göra det ännu värre så är det väl en gammal matchtröja. image36
......................#27 Forslund är tryckt på ryggen?


Själv sitter jag här, ingenting att göra än. Inte förrän 17.
Ja, jag är på jobbet alltså.
Jag har jobbarkläder på mej, mer eller mindre.
Dricker vatten och svär över att jag glömde min
påse med bilar hemma. ...

Fan, ta er!! jag säger bara det!


Och GRATTIS Finland!! :) Niice att slå ut Ryssland.
Det förtjänar vi. Ni. Jag menar ni.
Ni får ursäkta att jag håller mer på
Sverige trots mitt ursprung. Förlåt mej!! ..
Soumi - Routsi i finalen, let's hålla några tummar!
Tomas Forslund #27

Så säger ni;
Postat av: Blue

Tummen hålls fastän jag inte tänker kolla nu ikväll.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits