får man döpa om sin son?..

Får man det? Jag har nyss sett filmen Rocky Balboa och jag kände direkt att jag
ångrade mej, hade verkligen velat döpa min son till Rocky. Jag älskar de filmerna.
De berör mej i hjärtat på ett sätt som inte går att förklara. Jag ryser filmerna igenom.
Och nu den senaste filmen.. Grymt bra!! Så jävla het film. Jag..
 

..ja, jag önskar att man kunde ångra sej.
Rocky istället för Vicce. Mm, det vore nåt det.
Det hade liksom passat bättre, enligt mej.
Vad hans kära far skulle säga om saken vet jag inte.
Eftersom att Vicce är ett släktnamn genom honom
så skulle det nog inte vara populärt, fast å andra sidan
så var ju den där Vicce i hans släkt väldigt  elak.
Så...



Åh, jag önskar att jag kunde. Och det här är inget dåligt påhitt.
Jag har faktiskt sagt det förr, att jag vill döpa min son till Rocky
om jag en dag får en. Det är så sant som det kan bli det...


Rocky Roos! :P Lovely.

Så säger ni;
Postat av: annica

halloj igen....ett himlans tjat på mig idag! kolla in: http://www.jvm.de/awards/kamasutra/ Fick mig ett litet skratt... =)

Postat av: annica

tack så mkt för hjälpen! förstår att du älskar glitter! kommer inte klara mig utan det nu! haha!

2007-05-28 @ 18:25:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits