hihi, kunde fan inte låta bli :P

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN:
Till vem då?

HUR RAGGAR DU:
Jag vet inte hur man gör då! Helt ärligt, jag vet faktiskt inte det.

VAD HETER DU:
Roos.

KALLAS:
Roos, Lillroosa, Anna, Mamma, Morsan, Syrran och dumma du,

VARFÖR:
Why not?

VAD HAR DU GJORT IDAG:
Varit på brorsans skola, busat med Vicce, kört skruttibangbang (jo, bilen heter så, som jag så snällt har fått låna), bloggat, tittar på teve, bakat kakor, duschat, messat och väntat. Väntat på nada!!

VAD SKA DU GÖRA IDAG:
Svara färdigt på denna lista.. och om det inte händer nåt spännande så ska jag spela lite tråkiga spel och äta en kaka till! Hugha.

VAD VILL DU HELST HA NU:
En kram!

VAR ÄR DU NU:
I mitt vardagsrum, i min soffa,

SAKNAR DU NÅGON NU:
Ja, Vicce. Såklart.

RÖKER DU:
Nääe. Isch.

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:
På julafton, kan jag tänka mej. Om det nu kan kallas present,

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:
Jobba imorgon kväll, sen har jag inga fler planer. Måste man ha det för att räknas?

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU:
Svarta.

LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG:
Hah. Ehh. Nej. Den närmar sej.

VEM PRATADE DU MED SENAST:
Den där som jag just nu ville prata med! På msn.

VAD PRATADE NI OM:
Skit i det du :P

VAD GÖR DU JUST NU:
Ja, gissa en gång till?

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN:
Det man inte minns har inte hänt. Hihi. Nej, då. Allvarligt så får jag inte sådana där pinsamma fyllor längre, för jag vill inte ha dem!..

ÄR DU BLYG:
Mjo, ibland. Om det är nån i närheten som jag har anledning att vara blyg inför, så.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
08:10.

NÄR KRÄKTES DU SENAST:
Magsjuka, dagen före julklappsinköp. Stress är inte bra när man har magsjuka!

VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ:
Nån sjuk låt jag fått av brorsan, Vera - Naken i min säng. Hahaha. Humor.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jepp.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
Jo.

HAR DU GLASÖGON:
Näe. Inte ens ett par med solglas.

BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:
Jag bor ingenstans tydligen, vad menar du? Sverige är större än tre städer.

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:
Ja, fler gånger till Vicce!

ÄR DU HOMOSEXUELL:
Nix.

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:
Bruna bönor, lever, disktrasor och småkryp.

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV:
Djurräddarna på Animal Planet.

VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:
"Ja nu är vi på väg.. Ha en bra helg å njut i finska bastun.. Hihi. Kramiz :)" Från ärrajjka.

ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG:
Det beror på vem du är, det. Är det DU så, ja. Är det inte du? Då kan det bli svårt.

HUR SVARAR DU I TELEFON:
"Anna" "Hallå" "Mmm" eller "Vad vill du" men bara när Micke ringer, asg.

VAD HAR DU FÖR INTRESSEN:
Skriva, läsa, Vicce, jobba, hockey, syskon och måla.

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?
Just nu på minuten tycker jag det är mest skoj att svara på det här!

HAR DU DVD-SPELARE?
Japp, har fått låna syrrans. Thaaank you :) Har en i datorn å, iofs!

VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
Att aldrig få flytta till hus och göra det till mitt eget.

HAR DU GOTT BORDSSKICK?
Inte enligt min mamma :P

VAD ÄR ATTRAKTIVT?
Humor, underarmsmuskler och nån schysst tatuering? :P

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?
I halsen.

KLIAR DET NÅGONSTANS?
Ja, precis på en fläck under ögat. Men jag kliar tillbaka!

VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU?
Ingen! Why should I?

NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON?
På högstadiet. En citrongul tegelsten med lång antenn. Tihi.

VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
Om man får räkna med kort jag sett, så har jag dem på datorn och jag kan inte avslöja det.

VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU?
Snus blandat med tandkräm..

VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?
Underarmarna... eller rumpan ;)

ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
Nej, borde jag det kanske?

HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
Varför undrar du det? De är två!

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?
2004 och framåt. För alltid. För då har Vicce funnits vid min sida!

VAD KÖPTE DU SENAST?
En hamburgare till mej och en korv till Vicce. Fast mamma köpte dem men jag betalade. Räknas det eller?

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Till jobbet, ja. Men annars är jag lite småkass på att hålla den där tiden.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Trött och uttråkad!

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Vit? Svart? Är inte det de vanligaste färgerna på kläder överlag?

KAN DU LAGA MAT?
Enligt mej så kan jag! Enligt andra är jag snål med kryddorna.

VAD PLUGGAR DU?
Ingenting alls just nu.

ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
Se ovan.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Yes, sure. Jag å Vicce hemma med godis och vatten. Niiice det.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Jodå. Och inte bara ett.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Helt beroende på dagsformen. Men ärligt så blev jag pissfull på 2 folköl en gång och jag skojar inte.
Annars snurrar det väl till efter 2 stycken 33cl's Falcon. Full blir jag efter 2 till. Typ. Usch.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits