jag chansade aldrig.

Nej, jag trodde att affären var stängd, så jag åkte aldrig. Orkade inte..
..började rota i mitt skafferi och jag hade alla ingredienserna till mördegskakor.
Så mördegskakor blev det!! Nu är min knallrosa kakburk fylld igen :D Hihi. Gott, gott!
Så mycket som jag äter, så är det tur att jag har bra ämnesomsättning. Jag mumsar
på godsaker mest hela dagarna och jag håller på att få abstinens efter bilar nu.

Ont i halsen har jag också, det känns mindre bra. Med tanke på vad Vicce haft.
Eller har. Hm, hoppas på att det är halsont p.g.a trötthet.


Åhhh, jag har såå tråkigt! Vad sjutton ska jag roa mej med?

Så säger ni;
Postat av: caroline

jag tycker verkligen att man ska kunna vara öppen även med psykiska åkommor för i dagens läge borde kunskapen vara så pass stor att folk borde ha förståelse plus att det är jättevanligt med olika psykiska sjukdomar


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits