kebabtallrik.

Ja då var man en kebabtallrik mättare då.
Finfint det, jag förstår inte att jag mår så dåligt idag..
Och jag saknar Vicce sååå mycket. Håller på att smälla av.
Han kommer hem sen, vid fem. Det är långt till fem. undrar
om jag fråga om han vill komma hem tidigare. Skrutten :)


Jovars, tappade mitt körkort och mitt VISAkort igår.
Snacka om att det är skönt att emellanåt få bekräftelse på
att det finns ärliga människor out there. De hade rotat reda på
farmors telefonnummer och ringt och berättat att de hittat mina
värdefulla saker. Tackar och bockar! Det uppskattas mycket.



Nu ska jag ringa till doktor Ågren. Det behövs.
image71

Så säger ni;
Postat av: Blue

Haha då var du nog bra borta om du lyckades tappa det... *blink*

2007-05-27 @ 13:41:55
Postat av: Blue

Men Ååååå jag hade ju gjort en finfin kommentar och så försvann den ... blää

2007-05-27 @ 13:44:07
Postat av: Blue

Men vaffö syns inte länken till bloggen?? och nu syns inlägget igen...
Och jag hatar att man måste fylla i spamfiltret

2007-05-27 @ 13:44:55

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits