knasigt men skoj!

Är din hobby att läsa biltidningar?
Hörru du, bra startfråga, haha. Icke det men jag äger ett par stycken!

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"?
Njae, alltså. Vadå? Borde jag tänka eller?

Drack du monsterläsk när det var poppis?
Låter läskigt, men vad är det?

Har du någonsin köpt en griskulting?
No no.

Gillar du att utnyttja folk?
Självklart - inte!


Ser du ofta på TV?

Teven är iaf ofta på, räknas det?

Är din mor mer än 19 år äldre än dig?
Näe.. :P

Leker du fortfarande med Barbie?
Neej, men börjar Vicce så börjar jag :D

Har någon varit otrogen mot dig?
Jo..

Drömmer du om att bli fotbollsproffs?
Haha, alla gånger! Eller inte.

Har du åkt snowboard nån gång?
Jajamensan, ner ner ner, ner för barnbacken ner!

Borde du göra något vettigt nu?
Ja, faktiskt. Det borde jag. Tack för påminnelsen :)

Har du jobbat på en kondomfabrik?
Nej.. Det har jag inte...

 

Har du haft sex med fler än fem personer?
Mjo.

 

Har du lekt "Batman" det senaste året?

Haha, var inte många dagar sen jag sprang omkring här
och "na na na na - na na na na BATMAAAN" .. Hihi.

 

Har du hånglat med fler än fem personer?
Mjaa..

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor?
Nej fi faan.

Gillar du äppelmos?
Nej, gör du?

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det?
Of course. Ingen tvekan.

Har du hånglat med någon kändis?
Det beror på, vad som räknas som kändis? Tss. Just kidding. Puss.

Har du varit otrogen?
Har nog det, ja.

 

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför?
Jo, var riktigt drygt i 8an. Men jag var inte busig, mest bara lat och mina
betyg dalade nedåt. Krismöte.

Vad har du för färg på dina tapeter?
Är i sovrummet nu och de är vinröda. Snyggt va?

Har du någon gång varit riktig jävla galet kär?
Yes yes!

Snodde den, från
Amanda igen.
Hoppas jag inte gjorde nåt olagligt nu.
Det har jag ingen lust med. Inte idag iaf :/


Så säger ni;
Postat av: Amanda

Haha, det är heeelt lugnt! ;).


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits