löööördag!..

Tjaa på er!
Äntligen är det lördag, heter det va?
Ser ut att bli hyffsat väder, kaffet smakar gott för en gångs skull, mjölk hade jag
hemma, fick sovmorgon till åtta och alla är glada. Jihaa. Kan inte bli bättre.
Fast, en sak som är lite knasig är att Vicce vill se på 5an istället för på barn-
program. Det är nå riddarskitprogram där och jag gillar i n t e när han ska se
när de slåss. Hihi. Kom just att tänka på när Vicce fick låna brorsans plastvapen,
nån gammal leksak, och kom och siktade mot mej å sa; pang pang". Jag fick
tokspel. Snacka om att bror blev förvånad, hihi. Han sa; men syrran, han tror
det är en vattenpistol!" Jag lyssnade inte riktigt på det, fan, hatar sånt där...


...ja och ni vet, jag med mina glitter. Hittade en så himla rolig här.
Förlåt mamma, men den fick mej att tänka på dej, haha. Hoppas det är okey :P
För.. skulle jag säga så till dej så skulle du fan leta, asg.. :D Hahaha.
Dags att dricka upp kaffet till ett ludo-spel. Nööörd. I know. Kyss.

CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics











Så säger ni;
Postat av: mor

ja jag gillar glitter eller?

2007-05-26 @ 09:33:13
Postat av: Fröken Roos ~

hahaha, ehhh.. NEJ min lilla mor!! Inte riktigt så jag menade :D Tihi,


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits