nyduschad.

Det är skönt att vara det, vill jag lova!..
..och färdigjobbat är det också. För idag iaf.
Skulle ha jobbat imorgon egentligen men Vicce är
sjuk. 39,9 graders feber är inte så spännande.
Stackars. Längesen han hade feber nu. Nåt positivt
med det hela är att han sitter å äter nu iaf :) bra bra!

Är less idag också, mest för att tokfan säger att
han SKA ha bilen imorgon. Imorgon? Jaha, tack för den.
Och jag ska ta mej nånstans - hur?! Äsch, vilket skit.
Sen sitter jag och planerar om jag borde flytta till Sala
fastänt jag egentligen vill bo på landet, vill inte jobba
nån annanstans heller.. Men.. Jag blir motarbetad.
Det blir billigare  för mej att bo där men det spelar
tydligen ingen roll. Verkar mest bara vara jobbigt om
jag skulle bo så jäkla nära. Usch vad jobbig människa
jag måste vara. TACK DU!! Tack å hej, kan vi säga nu

Så säger ni;
Postat av: EMMA

Jättesnygg design! =D

Postat av: Blue

Du blir av med bilen för gott imorgon alltså??

Hmm o inte har jag nån du kan få låna heller... :(

2007-05-13 @ 19:22:21
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits