och lilla vicce vire!..

Idag är han hemma hos mej igen, blir ett fasligt skuttande denna vecka och jag vet inte hur vi annars skulle ha löst det. Vill inte ha honom borta i tre nätter från mej för jag tycker faktiskt det blir jobbigt och samtidigt  förstår jag om H vill ha honom i längre sträcka någon gång. Men wtf. Vicce trivs nu iaf och han är glad och sitt vanliga jag. Inte minst idag.. Jädrans trotsålder!! ... Ibland har jag lust att sälja honom till zoo. Om jag får skriva så. Blir galen på skrik, bråk, trots och det här "dumma mamma, mamma är dum, dumma dumma dumma dej" och jag är trött på "jag vill inte duscha eller bada, det är LÄSKIGT (??)" Varenda kväll. Tjafs. Suck. Men.. asg.. en rolig sak av alla de roliga han faktiskt får till varje dag var när vi skulle skjutsa hem brorsan. I korsningen ut ifrån vår gata så skulle jag precis åka när Vicce ropar; STOPP! Det kommer en bil!" varpå jag tvärbromsar och tittar höger efter vänster men det kommer  fan ingen bil. Tittar bak på honom och ser att han nästan kiknar av skratt. Får då lov att vänta för det kom en buss lite längre bort och åker man en slö diesel så hinner man inte gasa ut före :P .. När bussen åker förbi, säger Vicce; Skoja bara mamma, det kom en buss!" ASG. Fy vad jag skrattade. (han hade inte ens sett bussen komma då han lurades om bilen :P) Ja han är så rolig och en liten buus.

Min älskade Vicce.
Du kommer alltid att gå först, före allt annat ~

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits