roliga sms.

Jag tänkte att jag skulle börja dela med mej lite.
För jag så många roliga och lustiga.

Linda får starta listan.

Mottaget; 12:14:25.
"kolla på the voice nu, så spelar de den låt jag var ute efter förut!"

(okey, synd att jag såg messet 10 min senare.. och, vilken låt?!)

Mottaget; 12:15:44.
"men det var helt fel ute, vet inte vad jag snurrade om?"

(nej kära du, det vet inte jag heller. haha.)

Dagens första roliga var det där, som inte var ett sms-skämt.
För det fick jag av Annica lite tidigare.
"Pojken fick se sin mamma naken för första gången och frågar vad hon har mellan benen.
Hon svarar att det är skurborsten. Några dagar senare får han se henne igen och ser att hon är rakad.
Han frågar förvånat var skurborsten är. Mamma svarar att hon tappat den. Ett tag senare kommer pojken
springande till mamma och säger att han har hittat skurborsten. -Var? undrar mamman. -Pigan har den, hon hållre på att tvätta pappa i ansiktet med den!"

Hahaha. Ja, humor var ordet.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits