roos. fröken roos.

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Hade skitskoj ikväll, flöt på hur bra som helst!
Då är det som roligast att jobba. Helt underbart.




Jag är sugen som fan på utång. Helt makalöst. Borde inte vara det.
Jag borde vara hur trött som helst, precis som jag var på eftermiddagen idag. Skumt.
Att det bara kan gå över.. Men så är det när man inte sover på nätterna. ... :)
Mjaha. Om man skulle kasta sej in i duschen då kanske.

Synd att jag inte har nå gevalia hemma.
Hade varit skoj med lite oväntat besök!


Så säger ni;
Postat av: Blue

Checka in mitt place....
Vad tycker du??? Meee like very much... thank you so fuckin' very much... muchos gracias
Hahaha, och du... Det var bara ett skämt det där om "påprackningen" hahaha
Självklart skulle jag göra listan men jag liasom förträngde den. hihi


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits