så där ja.

Då har man lagt upp en blogg åt brorsan då, hihi. Undrar om han kommer använda den?
Varför inte, liksom.. han kan ju bara slänga upp bilder om han vill.
Fekka is his name...

...och i samband med hans bakgrund (som jag kommer bli tvungen att byta ut) så fick
jag lite inspiration till min egen blogg. Och nu har jag kläckt en superbra idé som jag
hoppas kunna genomföra idag! Får se om ni får se den stora nyheten lite senare :)


Nu är det dags för klädpåtagning och utgång till bilen för en färd till dagis.
Prinskorven vill dit och leka med tilda, gustav å elin, säger han. Niice. Klart han får!

Ikväll blir det speedway med morsan å prinskorven om det blir bättre väder.
Det visar sej framåt kvällen. Pussen!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Har varit där o hälsat på och lämnat ett avtryck.... hihi
Hörde wroom wroom ända till mig så litta har de la kört iaf.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits