sådant här är spännande! :D

1. Tre namn jag lyssnar till:
Anna, Roos och Lillroosa
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag älskar att hjälpa till.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Har lätt för att falla dit...
4. Detta är jag rädd för:
Getingar, spindlar och pollen.
5. Tre saker jag vill varje dag:
Pussa på Vicce, ha roligt och äta god mat.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Rensa avlopp under badkaret utan handskar, äta lever eller gosa med katt.
7. Detta tycker jag om att göra:
Skoja, skratta, busa, jobba, umgås och kramas.
8. Detta vill jag göra just nu:
Just nu vill jag få ett ässämäss. För jag är beroende. Hihi. Eller så :P
9. Bästa känslan:
15årspirret i magen.
10. Värsta känslan:
När man blir bortvald eller hånad.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Sportintresse & humor!
12. Är du kär just nu:
Näe, men skulle kunna bli.
13. Jag vill gifta mig:
Yes, såklart. På vintern, om jag får :)
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Dansa linedance, bygga/köpa hus och få ett barn till.
15. Min käraste ägodel:
Mobilen, datorn och min hårsnodd (skulle inte klara mej utan de tre sakerna)
16. Något jag vill ha i present:
Det räcker att du kommer över å fikar!
17. Detta har jag på mig just nu:
Linne och shorts.
18. Favoritkläder:
Mjukisbrallor :P Hihi.
19. Favoritdjur:
Karlar?
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hiphop. Rap. R'n'b,
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just exakt justnu i skrivandets stund) :
All out of love, Hoppa, hoppa & Irritationsmomentet. (Westlife, Byz & Fronda)
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
 - roligast:
 Bild. Foto. Tråkigast: Matte.
23. Stjärntecken:
Tvilling.
24. En bok jag gillar:
Små citroner gula eller alla med Kajsa Ingemarsson.
25. En film jag gillar:
Mystery; alaska, Armageddon, Fast & the furious (lr fick man bara säga en?)
26. Favoritdoft:
Fräscht & nystädat! Annars så finns det en som luktar fruktanvärt gott.
27. Detta äter jag gärna; T
zatsiki, potatisgratäng & nötkött.

28. Dricker helst:
Vatten.
29. Favoritgodis:
Lakrits. Och Ahlgrens Bilar.
30. Hit vill jag gärna åka på semester:
Portugal.
31. Färg på mina ögon:
Blå.
32. Min längd:
166cm.
33. Jag tror på:
Den stora kärleken!! (har inte förlorat hoppet - än)
34. Jag spelar:
Lotto? Hihi.
35. Person jag beundrar:
Ärrajjka.
36. Så här bor jag:
Radhus, rött med vita knutar. Ute på landet. :P
37. Antal döda krukväxter i hemmet:
Asg. Ett par stycken kan jag tänka mej.
38. Det här tänder mig:
Humor & underarmsmuskler :D
39. Det här gör mig avtänd:
Hånflin, besserwisser-attityd..
40. Favoritfärg:
Caffe Late? Svart? Vit? Gul? Grön? Mååånga är dem :D
41. Favoritcitat:
"Jag lämnar dej iaf roligare än vad du var när jag träffade dej" Seth till Ryan. O.C.
42. En hemlighet jag vet:
Den största av de stora handlar om mej själv. Och det förblir hemligt.
43. Bästa present jag fått:
Mobilen? :D
44. Senast köpta skiva:
Uj. Minns fasiken inte :S
45. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mjo.. Njae? Typ, vet inte?
46. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Fötterna b:(

47. Udda förmåga/egenskap:
Haha. Räcker det inte med att jag är jag?
48. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En hök!
49. Jag utmanar:
 
Blue, Annica & Jenny



pst. jag snodde den här å.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits