sverige möter slovakien.

Det har gått 18:49 av 3e perioden och Sverige leder med 6-4. Det är faktiskt ett ganska hyffsat resultat. Right? De spelar 4 mot 4 och Slovakien tog nu ut målvakten.. Detta ska bli spännande.. 19:13 nu.. De kommer inte särskilt nära Sveriges mål.. än så länge.. skott! Miss, hihi. 19:44. Sverige får ut pucken.. Nu ska vi se.. 7-4 (!!) för Tre kronor. Tony Mårtensson lade in den i ett  tomt mål :D Niice... GRATTIS då! Semifinal nästa!


...men snälla, nån som vill se den med mej?! Fan jävla trist att sitta å titta själv då!
Jag ska flytta till Leksand, alltså lyda min son, och skaffa mej lite hockeykompisar för det här suger getpung.
Jag är nog ganska sjuk! Tänkte precis "undrar om nån vet hur det smakar att suga getpung". Hur i f-n kan man tänka en sådan sak? Sjukt, Anna! Skärpning! Men det smakar nog skunk. Jag gillar inte bockar. Tss :P

Så säger ni;
Postat av: malin

hahaha du kan få prova om/när du kommer hem till mig... o se ifall det smakar gott eller skunk. *asg*

2007-05-09 @ 21:02:39
Postat av: mor

du får komma hit och titta

2007-05-10 @ 09:24:45
Postat av: Roooooos

Oh, thank you moor :D


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits