tänk om det är så, då!

Tänk om vi tjejer också fick vara så. Tänk om vi bara fick  vara ute efter en sak.
"Vad är det för skillnad mellan en hora och en bitch?
En hora har sex med alla,
medan en bitch har sex med alla utom dig!"
Det är verkligen så, så tänker de.
Karlarna, folket.
Precis som om vi tjejer inte får göra som vi vill.
Vi kanske bara vill ha sex? Nej, då är det fel.
Då är man konstigt, äcklig, märklig....
hora bitch
....är så less på det!
Nog för att jag suktar efter kärlek.
Men ändå. Om jag skulle tänka så, och samtidigt vara karl;
då är jag en cool, tuff player!
Mm skithäftigt. Niice, maan! Diggar dej, give me fiive!!
Eller inte.


Jag vägrar tycka att det är tufft innan det gäller både oss tjejer och de där karlarna.
Eller är det möjligtvis så, som herrn här under har kommenterat,
att det är vi tjejer som är snabba på döma varandra?
Det är ju hemskt. Hemskare. Varför gör vi så!!
Det slutar vi med. Nu.




Ja, ja. Jag vet att det är illa! Att jag bara svamlar, men jag är lite pissed för tillfället.
Så låt mej vara det!!

Så säger ni;
Postat av: Kanf keato

Är det inte så att tjejer dömer lika fort, eller fortare än vad killar gör?
Så är det i alla fall med dom jag umgås med, är det någon som säger "hon är en hora" så är det oftast en kvinna


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits