tänk vad jag krånglar.

Jag krånglar med bloggen nu, har ändrat utseende fler gånger idag. Är mest rädd för att inte alla ska kunna se ändringarna.. hoppas det inte ser konstigt ut för de flesta bara, då är jag nöjd!..

Har haft främmande av Linda här, vi försöker få ihop någon lista till festen. Hoppas
verkligen att den blir av så det inte bara blir knas. Men det ska vi väl ordna!!

Vicce har somnat här bredvid mej och jag sitter och tänker, jo jag gör det ganska ofta :P, att
det kanske är bäst att jag också går och försöker somna. Ska ändå jobba imorgon, kväll då.
Men iaf, ska orka vara uppe då så att jag blir nånting litet att ha med mej på jobb.

Jahapp, vi hörs väl imorgon! Då kanske jag har nåt vettigt att förmedla :D
Pussen!


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits