wonderbaar.

http://www.sparklee.com - glitter text




Hej på er där ute!
Har varit såå skönt att få sova inatt, gick å lade mej halv nio med skrutten.
Hihi. Var vaken en sväng vid halv elva och trodde att jag var pigg men
väl i sängen så somnade jag som en klubbad säl igen. Niice.

Jag lider med dem som har svårt att somna om kvällarna, det
händer mej ibland men bara väldigt sällan.
För det mesta så hinner jag knappt lägga ner huvudet på kudden innan
jag somnat. Och jag överdriver inte. Alla som känner mej vet att jag somnar på en gång.
Jätteskönt för mej, faktiskt :)
Har ett par nätter här å där som det är omöjligt att somna,
vet inte vad de gör för skillad på de andra men en sak vet jag iaf;
de kvällarna tänker jag för mycket.
Ganska svårt att låta bli att tänka.
Hmpf.


Kaffet väntar på mej.
See ya'!!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Ja men precis sååå är det ju... jag somnar som klubbad när jag ramlat huvet på kudden... utom nån gång ibland.. då är det stenkört


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits