you're young..

..you're free, why don't you sleep with me? Haha, ibland är jag bara för rolig. Tycker jag själv, alltså. Haha jag kommer att skratta i fler dagar åt min inlägg innan det här, asg. Det var bara så bra! Hihi.

Mjaha. Åkte nyss ur min Ludo-turnering här så jag vet inte vad jag ska hitta på nu.
...messet ekar i mitt huvud. Nähä? Och varför inte då? Åhh.. Blir galen av väntan å längtan!
Och det är inte roligt det inte, inte alla gånger.. Kanske nångång då och då men inte mer än så.

Haha, svammel. Jag å Vicce har iaf dragit en vända till Sala idag  för att köpa godis. En torsdag :O Ja, en torsdag! Jag ska ha min härliga vecka här och jag var sugen på godis så då blev det så. Godisråtta och snusmumrika.
Nähä hörre ni!!

Dags att hjälpa brorsan. Sen väntar filmerna på mej som jag lånat. Jupp jupp, prima skinka.
Kyss!! (undrar om det också hör till fjortis-listan?)

Så säger ni;
Postat av: Blue

Självfallet fattade jag poängen... hahaha

Postat av: Blue

Såg en biljard anledningar som träffade i alla nät. Till att fatta galopp(en)... *asg*

2007-05-11 @ 16:42:45
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits