Britney Spears kör mot rött? ..

Oj oj så spännande det är nu! Britney hade med sej båda sönerna i baksätet och hon körde mot rött. RÖTT! Och samtidigt skrev hon sms på sin mobil. Det här är inte sant, alltså. Hur kan hon göra så? Hur kan hon vara så omänsklig och inte tänka längre? Jag hatar Britney Spears. Hon skämmer ut oss alla "normala", det är fan skandal. Tror ni mej inte? Det står på Expressens hemsida, bara att knalla dit och läsa och skämmas ögonen av er. Inte nog med att hon körde mot rött och skrev sms, hon tutade på fotografer samtidigt som hon styrde också! Denna jävla Britney! ..


Jag själv skulle aldrig köra mot rött (gult är ju också rött).
Aldrig skriva sms när jag kör bil.
Och definitivt ALDRIG tuta samtidigt som jag rattar en kärra!
Det är ju fara för folket!

Nej tuta, det törs jag bara göra när jag står stilla.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

*oups* Lite skyldig till sms-skrivande bilist! Men oftast behöver jag inte titta på mobben!;)

Postat av: Fröken Roos ~

Haha nej, och jag är något ironisk i texten :D .. Jag behöver ju inte heller titta på den så vi kan väl säga som så att vi är MYCKET bättre än Britney, va? Hihi :D

2007-11-12 @ 19:31:18
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits