detta språk.

Jag är inte så där jätteskitbra på att inte svära i min sons närvaro,
det måste jag erkänna. Och det sätter sej på honom.
"Fan" "Jävla" "Helvete" ... "Jösses" "Shit" ...
Jag tror att den listan kan göras lång och nej, jag är inte stolt över det.
Tvärtom. Men även om jag inte skulle säga de här orden,
skulle han aldrig höra dem då? Det tror jag.

Han kallade mej för "häxan surtant" här om dagen.
Det är ett barnprogram och
hälften av allting lär nog dagiskompisarna varandra.

Därför skrattade jag extra högt när jag läste Hans Fahléns
krönika.
Den är underbart rolig.


"Herre gud" är jag duktig på att spotta ur mej när jag ska försöka
att inte svära om något gått åt helvete och Vicce, han säger att
"Herre gud" är hans morbror Fredrik, haha.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits