en tur till avesta.

Ja, en tur till det sköna Dalarna och Avesta råkade bli en tur till Hedemora och McDonken. Underbart  gott med mat därifrån men f a n vad det snöare där uppe. Inte spännande att köra bil i snöstorm, det slutade med att jag blev alldeles yr eftersom att jag inte fokusera bort de där jävla snöflingorna. Saltat hade de bara gjort på den andra körbanan - i vanlig ordning.

Anna + bil = otur eller något åt det hållet.
Bilarna har ju en tendens att gå paj just när jag kör dem, så.


Nej, nu ska jag ta och åka till farsan.
Låna brorsans tevespel om jag får.
Kan alltid hoppas!

Lär ta guld. Annars är det inte lika roligt, inte.
Hmpf.

Så säger ni;
Postat av: annica

ja, man blir sjukt yr nu innan man vant sig vid snö när man kör bil! vi har faktiskt också fått snö nu... =S =P

2007-11-13 @ 22:17:54

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits